03-6475268

שירותים

שירותי שיווק


מטרת השיווק היא ליצור ביקוש ולהביא את הלקוח אל שולחן המכירות, שם מגיע תפקידו של מנהל המכירות לבצע את העסקה. מחלקת השיווק בונה אסטרטגיה כוללת ואינטגרטיבית לבניית המותג, וממנה נגזרות הטקטיקות השונות שיסייעו למכירות בפועל.


ארגונים מצהירים כי אין להם משאבים מספיקים לבצע פעילות שיווקית אך הם אינם מודעים לעובדה כי ישנן מספר דרכי שיווק קריאטיביות ויעילות אשר מצריכות מעט משאבים יחסית ובעלות תוצאות אפקטיביות מוכחות.

הליווי השיווקי שמעניק קו ישיר לארגון כולל  שירותי ייעוץ שיווק מתקדמים ועבודה צמודה עם מחלקת השיווק של הארגון החל מסמנכ"ל השיווק דרך מנהל/ת המרקום, הפרסום והאירועים. במקרים מיוחדים, קו ישיר הופכת לזרוע השיווקית של החברה ופועלת כיחידה חיצונית עצמאית (אאוטסורסינג) למיקסום השיווק של החברה בארץ ובעולם.

המשרד לוקח חלק פעיל בתכנון החלק השיווקי בתוכנית השנתית של הארגון, יוזם פעילויות שיווקיות שונות, משלב את הארגון בפעילויות חיצוניות המתאימות לו ולמטרותיו השיווקיות ודואג, במידת הצורך, גם להפיק בפועל את כל הדרוש

הפעילות המוצעת על ידי קו ישיר כוללת:

  • השתתפות במיתוג: עבודה מול גורמי מפתח בארגון ועבודה מול חברת הקריאייטיב.
  • יצירת המסרים השיווקיים של הלקוח בשיתוף עם מנהליו.
  • קישור המסרים השיווקיים בקמפיין יחסי ציבור מקיף ושוטף.
  • ארגון כנסי לקוחות/מפיצים או כל קהל יעד מאותר על ידי הלקוח.
  • שילוב בעלי תפקידי מפתח ומנחים בימי עיון מקצועיים על מנת ליצור מעמד "מומחה" לאנשים ולחברה.
  • שילוב הלקוח במערכת האירועים המקצועיים הרלוונטיים: תערוכות מקצועיות ואירועים תדמיתיים למיניהם, תוך ליווי ועמידה בקשר עם הספקים השונים.
  • ייזום שיתופי פעולה עם חברות מובילות אחרות על מנת לקדם אינטרסים משותפים.
  • קשרי קהילה: ייעוץ וטיפול בתרומות, מתן חסויות של החברה לגופים שונים, פעילות התנדבותית, הקמת קרנות ומלגות ועוד, במטרה לתרום למיצוב התדמיתי של החברה.
חדשות Online