מטרת השיווק היא ליצור ביקוש ולהביא את הלקוח אל שולחן המכירות, שם מגיע תפקידו של מנהל המכירות לבצע את העסקה. מחלקת השיווק בונה אסטרטגיה כוללת ואינטגרטיבית לבניית המותג, וממנה נגזרות הטקטיקות השונות שיסייעו למכירות בפועל.
ארגונים מצהירים כי אין להם משאבים מספיקים לבצע פעילות שיווקית אך הם אינם מודעים לעובדה כי ישנן מספר דרכי שיווק קריאטיביות ויעילות אשר מצריכות מעט משאבים יחסית ובעלות תוצאות אפקטיביות מוכחות.
הליווי השיווקי שמעניק קו ישיר לארגון כולל שירותי ייעוץ שיווק מתקדמים ועבודה צמודה עם מחלקת השיווק של הארגון החל מסמנכ"ל השיווק דרך מנהל/ת המרקום, הפרסום והאירועים. במקרים מיוחדים, קו ישיר הופכת לזרוע השיווקית של החברה ופועלת כיחידה חיצונית עצמאית (אאוטסורסינג) למיקסום השיווק של החברה בארץ ובעולם.
המשרד לוקח חלק פעיל בתכנון החלק השיווקי בתוכנית השנתית של הארגון, יוזם פעילויות שיווקיות שונות, משלב את הארגון בפעילויות חיצוניות המתאימות לו ולמטרותיו השיווקיות ודואג, במידת הצורך, גם להפיק בפועל את כל הדרוש.
הפעילות המוצעת על ידי קו ישיר כוללת:
השר לפיתוח כלכלי של ממשלת ויקטוריה באוסטרליה, טים פאלאס, הכריז כי חברת Data Science Group (DSG) הישראלית תקים במלבורן מרכז מצוינות לבינה מלאכותית (CoE) בשיתוף ממשלת ויקטוריה.
חברת Infinidat מסכמת את שנת 2021 עם צמיחה משמעותית מציגה גידול של 40% בהזמנות משנה לשנה, כולל עלייה של 68% משנה לשנה בהזמנות ברבעון הרביעי של 2021
לאחרונה עולה לדיון סוגיית השימוש בסיסמאות הנדרשות בעת הכניסה לאפליקציות ויישומים. בעוד מומחי אבטחה עשויים לטעון כי מדובר במחסום חשוב ובלתי נמנע שיכול לסכל מעשי הונאה ופריצה למידע רגיש, מחקרים שפורסמו לאחרונה מעידים כי שיטה זאת אינה יעילה, בעיקר בשל התנהלות המשתמשים והתעלמותם מסיכונים.
סין שמה לה למטרה יעד נוסף - הובלת התחום המתהווה של מטבעות דיגיטליים של בנקים מרכזיים. למעשה, מאז החלו לדון בסין ברעיון המטבע הדיגיטלי ב-2014, סין הגיעה להישגים מספריים שאף מדינה בעולם לא הגיעה אליהם. לפי סקר רחב שנערך ע"י BIS, הבנק להסדרי סליקה בינלאומיים, יותר מ- 80% מהבנקים המרכזיים מעורבים בפרויקטים של פיתוח מטבע דיגיטלי של הבנק המרכזי (CBDC - Central Bank Digital Currency), בהם גם בנק ישראל, אך המתקדם ביותר מבין כולם, בהפרש גדול, הוא הבנק המרכזי הסיני (PBOC – People’s Bank Of China).
חברת ThetaRay זכתה בתחרות "The Search" אבו דאבי ותייצג את ישראל בתחרות הגלובאלית, שמאתרת את הסטרטאפים המובילים בעולם בתחומי הפינטק והסייבר